niedziela, 9 listopada 2014

HELLOW~

Witam i przepraszam~!
          Pierwsza sprawa! Ostatni rozdział Mazu wa Hitokuchi jest prawie skończony. Shiro jeszcze musi się zająć sfx'ami i będzie gotowy, ale jest jedno ale. Shiro coś się porobiło z kompem i będzie mógł działać jutro lub we wtorek. Ja wziąłem się za tłumaczenie doujinshi z Haikyuu.
          Druga sprawa! Tak, jak pisał Shiro, w wakacje były pewne utrudnienia (mudżyny się rozlazły, itp.), a nam wciąż brakuje tłumaczy. A dalej było tak, że ja należę do grupy teatralnej i przez część września, cały październik i początek listopada miałem próby... Przykro mi, ale to męczy. Zasypiałem od razu po powrocie do domu. XD A TŁUMACZY STILL BRAK. :c
          Myślę, że jak Shiro naprawi kompa, to ruszymy z pracą. :3 I zachęcam Was do zgłaszania się do mnie na tłumaczy i typesetterów... Błagam Was! ;-; Jestem sam jedyny, jak paluszek, a jest tyle projektów. >:c Nie wyrobię się sam.

// Jeff.


Nie wiem, czy ktoś z Was jeszcze korzysta z GG, ale gdybyście chcieli się ze mną skontaktować w jakiejkolwiek sprawie, macie mój numer gg i piszcie: 52012170. Dziękuję za uwagę, do widzenia!

1 komentarz:

  1. Wow Jeff nareszcie jakaś inicjatywa z twojej strony, zawsze ja wszystko sam robię...//Shiro

    OdpowiedzUsuń