piątek, 13 lutego 2015

Kouryaku Syndrome - rozdział 1~

 Hejogejo~

Właśnie skończyłem go robić (rozdział). R.I.P. Shiro... To była samotna edycja i typesetting. Przez kompa Jeffa musiałem robić od nowa całość. Zajęło to trochę czasu, a podwójna praca z tym rozdziałem sprawiła, że znienawidziłem ten projekt. Myślę, że kolejny rozdział Kouryaku nie pokaże się zbyt szybko...
Na skanach są znaki wodne, które grupa życzyła sobie pozostawić, także bez narzekań na nie!

Skończyłem też edycję kolejnego projektu i wysłałem Jeffowi. Ma do tego tłumaczenie, więc rozdział zostanie dodany w granicy tygodnia. Przepraszam, jeżeli zrobiłem jakieś błędy w Kouryaku, ale jestem strasznie zmęczony. Jakby coś się znalazło, piszcie, poprawię to.


Nadal nawołujemy o członków grupy~

Dopisek od Jeffa: Już o tym, że musiałem drugi raz robić tłumaczenie, już Shiro nie wspomniał, łysy śmierdziel. X'D On o mnie w ogóle nie dba. :c




--------------------------------------------------------------------------
Taki fragmencik naszej rozmowy:
Shiro: Haha! Ale z ciebie hipster~
Jeff: Odczep się! Nie jestem majtkami!
Shiro: ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz