sobota, 12 lipca 2014

ACHTUNG!! ACHTUNG!! WIADOMOŚĆ OD JEFFA.

Ludziska, jak wiecie, ja zajmuję się tłumaczeniem, a Shiro i reszta bandy głównie edycją, sratatata, i tak dalej... Problem w tym, że Shiruś ma swoich murzynów do pomocy w edycji, a ja murzynów do pomocy w tłumaczeniu ni mom... I tu się rodzi problem, bom nie maszyna i nie nadążam z tłumaczeniem wszystkiego. XD Ten łysy śmierdziel ma aż sześciu pomocników... A ja jestem sam... Sam jeden jedyny, jak paluszek u ręki, której amputowano cztery pozostałe palce. :c I w dodatku jestem kciukiem... ;-; Mniejsza. Więc wieeeeeeelgachna prośba do Was - POMOCY!! T^T Zgłaszajcie się do mnie na tłumaczy, bo nie wyrobię i pójdę utopić się w stawie... A w stawie zimna woda~ Trochę będzie szkoda~ Trochę będzie szkoda, gdy utooopię się w nim~! A może bardziej szkoda rybek... No nic. Także bardzo proszę zainteresowanych pisać do mnie na gg: 38815364. Dziękuję. Do widzenia~ ;-;

Jeff :3

PS. Określenie 'murzyn' wzięło się od naszego głuptaska Shiro~
PS Zacznij w końcu coś robić żeby znaleźć murzynów dla siebie! Popytaj znajomych, może ktoś się znajdzie. - Shiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz