sobota, 12 lipca 2014

Mazu wa Hitokuchi rozdział 6 i informacje.

Tak, tak, moi drodzy, zbliżamy się do końca. Jeszcze jeden chapterek i projekt zakończony. Tym razem edycją zajął się Marcel, a ja tylko poprawiłem kilka rzeczy. Jutro dodamy pewnie czwarty rozdział doujina z SnK. Szukamy nowych ludzi na stanowiska: TYPESETTER i TŁUMACZ. To bardzo, bardzo pilne, jeżeli chcecie, aby rozdziały ukazywały się jeszcze szybciej! Chociaż teraz to i tak jest szybko. To dołączcie! Macie prawo wybrać, którym projektem chcecie się zająć i dodawać nowe do planów. Jeżeli chcecie dołączyć, a nie macie programu, bądź nie wiecie, jak coś zrobić to piszcie. Możemy Was doszkolić! Możemy również podesłać program graficzny~! No i to tyle.

Shiro~

2 komentarze:

  1. Łał ale szybkość nie wiem skąd wy bierzecie siłę i czas :)
    Mam nadzieje że zapał nie opadnie.
    A i drobne pytanie piszecie o zrobionych doujinach z SnK a ja nigdzie nie umiem ich znaleźć na stronce może mała podpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu inne grupy się tak grzebią OAO, ja mam już zedytowane 5 rozdziałów do przodu. Doujin nazywa się Demon "Lord Corporal and Flower Vendor Eren" i wybrałem go ze względu no oryginalność. Jest to paring hetero, w którym Eren jest dziewczyną. Sama historia ma 8 części i cały czas mówię o niej.

    OdpowiedzUsuń