poniedziałek, 17 marca 2014

Czemu nie ma rozdziałów?

Tak jak widzicie, ostatnio nie ma rozdziałów. A czemu? Odpowiedź prosta - Jeff jest chory. W prawdzie był w szkole, jednak bardzo źle się czuje. Nie potrafi się skoncentrować przez co ciężko mi jest gonić go do pracy, gdyż i tak nic z tego nie wyjdzie. Drugi powód jest taki: dostaliśmy 3 mies. na wykonanie pracy terminowej i prezentacji. Jeffrey miał farta i tak się stało, że jego termin przedłużył się o kolejne 3 miechy. Jednak ten pospolity leń nic nie zrobił i wczoraj siedział do 4 żeby to skończyć. XD Haha~ Powiedziałem, że mu nie pomogę (ja również robiłem to dzień przed zaliczeniem). Jako, że on mi nie pomógł, to czemu ja mam to zrobić? Ciężko jest pracować samemu, gdyż Hiro zajmuje się jedynie edycją (z moją pomocą), a Reco... No z nim to nie wiem co jest. XD Pewnie jutro uda mi się dodać jakiś rozdział, nie wiem jaki, ale wiem, że będę musiał go zrobić całkowicie sam. T^T Kiedy Jeffrey wyzdrowieje wszystko wróci do normy~
Shiro~
`

9 komentarzy:

  1. Życzę duuuużo zdrówka dla Jeffa! Nie daj się choróbsku;)
    Taa, robienie czegoś na ostatnią chwilę... Znam ten ból. Tak jakoś jest, że człowiek dostaje największej, hm... motywacji tuż przed końcem terminu.
    O, nawet nie wiedziałam, że Wam nowe mordki doszły do ekipy - witajcie i życzę Wam powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~ T^T Postaram się szybko wyzdrowieć. :3 Jak jestem w domu, to będę się starał coś tam wyklecić i przetłumaczyć co nieco. ;-; No... Biorę się do roboty~<3
      //Jeff

      Usuń
    2. Lepiej wypocznij i nabieraj sił, wtedy w pełni wyzdrowiejesz :3

      Usuń
    3. Udało mi się wczoraj przetłumaczyć, ale później zasnąłem i nie dostarczyłem Shiro tłumaczenia... ;-; Przepraszam. ;-; Dzisiaj dam radę!
      //Jeff

      Usuń
    4. No to mi to kutfo daj! Jak mi to wreszcie podasz to dodam nowy rozdział....
      //Shiro

      Usuń
    5. No przecie dałem... Nie krzycz na mnie, padalcu... T^T Bo ranisz. XD
      //Jeff

      Usuń
  2. Sweet... Widzię, że Jeff się lepiej czuje a ja tylko chcę pocieszyć, że i tak genialne tempo macie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. <3 Oddałem rozdział, tym razem to Shiro się leni. XD Będę musiał mu pomóc bardziej chyba.. ;-;
      //Jeff

      Usuń
    2. Fak ju jak mi nie pomagasz to tak jest... Ty sobie w domu siedzisz, a ja muszę do szkoły chodzić...

      Usuń