piątek, 14 marca 2014

Demon Lord Corporal and Flower Vendor Eren rozdział 1

Tak, jak już mówiłem, dodałem pierwszą część dj z SnK. Mimo, iż nie jestem fanem serii to ta historia jest tak ciepła i miła, że musiałem ją dodać. c: W sumie nie jest to yaoi, bo Eren niby jest dziewczyną (tak powiadają), jednak jego wygląd został zachowany no i jest dechą, więc w sumie na początku miałem problem z ogarnięciem~ No nic... Nie truję tylko życzę miłego czytania~~ (I czekam na nowe osoby do pracy!)
Shiro~

2 komentarze:

  1. Coś kiepsko z komentarzami ^_^ Ja w każdym bądź razie dziękuję za aktualkę (spóźnione, wiem). Lubię SnK, chociaż w tej serii jest za duuuuużo patosu...:/ A paru bohaterów po prostu nie znoszę:P Propozycji nie będę może podawać, bo znowu rozpęta się jakaś burza, a ja nie jestem pewna, czy jakaś grupa już sobie tego nie zaklepała. Czy mi się wydaje, czy odeszliście od idei "codziennie 1 rozdział"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź zamieściłem w obszerniejszym poście~

      Usuń