poniedziałek, 10 marca 2014

Z japońskiego? Czemu nie!

Jako, że uczę się japońskiego i mam już całkiem sporą wiedzę, mam się zamiar zająć mangami, które czekają na angielskie tłumaczenia (tym samym pomóc innym grupom skanlacyjnym). Oczywiście zajmę się się też projektami jeszcze nierozpoczętymi przez angielskie skanlacje~
Rozdziałów raw jest od cholery na różnych stronach do pobrania i online, więc nie będzie problemu. Jeszcze dodatkowo większość kanji ma przypiski w hiraganie, więc jest ok. c:


13 komentarzy:

  1. Tak mi się do Was wlazło... niechcący, przypadkowo... I spodobało mi się tu :) Widzę, że tempo macie spore i ambicji Wam nie brakuje. Życzę powodzenia oraz radości z Waszych dokonań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie człowiek - orkiestra! Też się uczę japońskiego (na zmianę z photoshopem), bo jest parę interesujących mnie mang, których nikt nie chce ruszyć, ale to trudny język... Więc znowu podziwiam! Chyba będę tu częstym gościem:P Aż mnie zablokujecie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie no co ty XD. Tylko dużo roboty z japońskimi skanami, ale cóż~

      Usuń
  3. Po prostu szacun :)
    choć nie ukrywam cieszy mnie to, jako, że jestem lingwistyczną inwalidą i ni huhu nie czaje innych języków (przez co zginę w dzisiejszym świecie), będę mogła sobie mangi poczytać...
    dziękuję Ci za wysiłek jaki w to wkładasz i życzę powodzenia w postanowieniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło widzieć nową grupę z takim zapałem i ambicjami, szczególnie z nakierowaniem na BL XD. Życzę, by nie odbiło się to na jakości wypuszczek. Powodzenia.
    Jakbyście potrzebowali jakiegoś proofa z japońskiego czy porady językowej to się polecam
    P.S.
    Te przypiski w hiraganie nazywają się fachowo furigana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem~ hehe tylko nie każdy wie czo to furigana c:, a każdy mango zjeb czai co to hiragana. Nie wiem za jakie projekty się jeszcze wziąć c:.

      Usuń
    2. To zwracam honor. Ale może jakiś maluczki otaku zjedze na komentarze i przynajmniej będzie, że młodzież edukuję XP
      No nie dziwię się, bo i wybór niemały

      Usuń
    3. Ano XD tylko tyle kanji~ Zawsze jest tak, że widzę jakieś kanji, znam znaczenie, a dwie strony dalej pojawia się ten sam znak i już nie wiem co to było XD.

      Usuń
    4. Ale potem jak się pojawi za czwartym albo piątym to nagle się dostaje objawienia. Dobrze znam to szczególnie zaraz po oddaniu kartki z testem ze znaków...
      Nawet myślę, co by tu ewentualnie polecić, ale nie wiem czy BL czy inne gatunki też wchodzą w rachubę...

      Usuń
    5. Jest takie kurde ja to znam no to już było XD hehe. W sumie to na razie wziąłem się za jeden dj i go tłumaczę, ale jak masz jakieś ciekawe propozycje (nie tylko BL) to możesz napisać w komencie, albo wysłać maila.

      Usuń
    6. Było tego troszkę więcej niż wypada pisać w komentarzu, więc poszło na mail. Powodzenia w dalszym researchu

      Usuń