niedziela, 9 marca 2014

Mazu wa Hitokuchi rozdział 1.

Tak więc, jak już mówiłem, na dziś mieliśmy przewidziany 1. rozdział "Mazu wa Hitokuchi". Ukończyłem go resztkami sił i dodałem link do pobrania. c: Jest nam bardzo ciężko we dwójkę... Przydałoby się jeszcze kilka osób. Naszym celem jest dodawać przynajmniej jeden rozdział dziennie, a we dwie osoby nie jest to łatwe. Tym bardziej, że leniwy Jeff zwalił na mnie całą robotę i tylko raczył przetłumaczyć. ;-; No nic, trudno, mam nadzieję, że będzie się miło czytało.
Shiro~

Jeszcze małe posłowie. Dodałem rozdział na Centrum Mangi, a tu... jebs... przeglądam i widzę, że Jeff napisał hodowla przez "ch"....

dopisek Jeffa: Shiruś się czepia szczegółów... ;-; Tylko raz mi się to zdarzyło.. T^T


2 komentarze:

  1. Rzeczywiście się wyrobiłeś, brawo! Macie bardzo wysoko postawioną poprzeczkę - 1 rozdział dziennie... Raczej będzie ciężko, ale życzę powodzenia i będę 3mać kciuki, by ktoś się do Was zgłosił do pomocy:) Taka mała dygresja - rzadko się zdarza, by mangi typu shounen ai i yaoi były tłumaczone przez mężczyzn ^_^ Oczywiście nie mówię, że to źle:)
    Dziękuję za aktualkę i zabieram się do czytania:)

    P.S. Błędy zdarzają się każdemu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na centrum mangi dodałem czystą wersję.... Jeffrey to picka mówiła, że będzie się zajmowała korektą, ale niestety dopiero po dodaniu rozdziału zacząłem przeglądać skany i zorientowałem się ile tam jest błędów typu - CHODOWLA! Dostałem od niej tłumaczenie i kopiowałem do dymków. Poprawię to jutro dziś już padam z nóg~

      Usuń