sobota, 22 marca 2014

Mazu wa Hitokuchi rozdział 4

Tak, więc jest już kolejny rozdział.. Oddałem go teraz Jeffowi do sprawdzenia, ja nic nie wyłapałem, a jak było to poprawiłem, ale dla pewności dałem to jeszcze jemu do wglądu. Swoją drogą Jeff chciał abyśmy dodali jeszcze jeden rozdział dziś, ale tym razem sam robi typesetting... ja mogę zedytować go. Cóż rozdział na stronkę i centrum zostanie dodany w granicach godziny, bo nie wiem jak mu tam zejdzie z tym. No nic to byłoby na tyle, niedługo zrobię test na edytora i typesettera, a Jeff jak sam chciał na korektora i tłumacza.
Shiro~

2 komentarze:

  1. Coś cicho tutaj... Kolejny rozdział o świnkach, super:) Jakoś ta manga poprawia mi humor, sama nie wiem dlaczego:D Dziękuję za aktualkę i życzę powodzenia w dalszej pracy nad projektami.

    P.S. Bardzo ładny sweterek ma ta "osoba" na obrazku:P

    OdpowiedzUsuń